неділю, 11 листопада 2012 р.

9 модуль


На початку роботи 9 модуля , я зрозуміла що  можу допомогти учням стати самостійними в навчанні. Перехід до навчання , що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації як учителя, так і учнів. Вчителі мають працювати разом з учнями, щоб допомогти розвинутися  навичкам самоспрямованості. Учні мають бути активними у  власному навчанні.
 Також , що можу диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.Я можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття інформації, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учні.

Немає коментарів:

Дописати коментар